РАХУНКОВА ПАЛАТА
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Р І Ш Е Н Н Я
19.06.2007 N 01/7рш

Щодо затвердження порядку визначення предмета закупівлі

( Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель N 01/37рш (vr_37521-07) від 20.12.2007 )
Відповідно до статті 3-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (1490-14) Міжвідомча комісія з питань державних закупівель ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Порядок визначення предмета закупівлі, що додається.
2. Встановити, що замовники зобов'язані привести затверджені раніше річні плани державних закупівель у відповідність до Порядку, затвердженого цим рішенням, та оприлюднити їх відповідно до вимог статті 2 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (1490-14) не пізніше ніж у місячний термін з дня оприлюднення цього рішення в інформаційному бюлетені, що видає Тендерна палата України, та на офіційних сайтах Тендерної палати України та Антимонопольного комітету України.
3. Опублікувати це рішення Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель в інформаційному бюлетені Тендерної палати України.
Голова Комісії
Перший заступник Голови Комісії
Заступник Голови Комісії
Секретар Комісії
В.Копилов
О.Ткаченко
М.Мєльничук
О.Костусєв

ПОРЯДОК

визначення предмета закупівлі

1. Загальні положення

1.1. Цей Порядок встановлює спосіб визначення предмета закупівлі відповідно до положень Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (1490-14) (надалі - Закон).
1.2. Визначену відповідно до цього Порядку назву предмета закупівлі замовники зазначають у документах щодо здійснення закупівлі, передбачених Законом (1490-14) .
1.3. Терміни "замовник", "підприємство", "державні кошти", "учасник процедури закупівлі (учасник)", "товари", "роботи", "послуги", "лот" застосовуються у значеннях, визначених Законом (1490-14) .
1.4. Міжвідомча комісія з питань державних закупівель може прийняти рішення про встановлення для окремих видів товарів, робіт і послуг особливого порядку визначення предмета закупівлі, відмінного від загальноприйнятого.
1.5. Основними процедурами здійснення державних закупівель згідно із Законом (1490-14) є редукціон та відкриті торги із зменшенням ціни.

2. Визначення предмета закупівлі товарів та послуг

2.1. У разі закупівлі товарів або послуг до одного предмета закупівлі відносяться товари або послуги, кількість, обсяги яких визначаються замовником самостійно виходячи з обґрунтованої річної потреби.
2.2. Предмет закупівлі визначається згідно з абзацами восьмим і десятим статті 1 Закону (1490-14) та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97, затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації, метрології та сертифікації від 30.12.97 р. N 822 (v0822217-97) , за показником п'ятого знака Класифікатора ДК 016-97 (v1822217-97, v2822217-97, v3822217-97, v5822217-97) (класифікаційне угруповання "категорія") з наступним зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого і дев'ятого знаків Класифікатора (v1822217-97, v2822217-97, v3822217-97, v5822217-97) (класифікаційні угруповання "підкатегорія" і "тип").
2.3. Поточний ремонт є послугою. При здійсненні за купівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається на основі Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 р. N 174 (v0174241-00) .
2.4. При здійсненні закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт назва предмета закупівлі визначається на основі Державного класифікатора видів науково-технічної діяльності ДК 015-97 (va822217-97) , затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації, метрології та сертифікації від 30.12.97 р. N 822, за показником четвертого знака Класифікатора ДК 015-97 (класифікаційне угруповання "вид") з наступним зазначенням у дужках конкретної назви науково-технічної роботи.
2.5. У разі здійснення закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт за різними темами, які належать до одного виду науково-технічних робіт згідно Класифікатора ДК 015-97 (va822217-97) , для їх замовлення замовник повинен оголосити процедуру закупівлі, в якій визначає науково-технічні роботи за різними темами як окремі лоти.
2.6. При здійсненні закупівлі лікарських засобів та виробів медичного призначення предмет закупівлі визначається з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.06 р. N 400 (400-2006-п) "Про затвердження Національного переліку основних лікарських засобів і виробів медичного призначення".

3. Визначення предмета закупівлі робіт

3.1. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником відповідно до абзацу дев'ятого статті 1 Закону (1490-14) на основі Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 р. N 174 (v0174241-00) , а також Відомчих будівельних норм України ВБН Г.1-218-182:2006 "Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 10.04.06 р. N 130 (v0130466-06) .
( Пункт 3.2 виключено на підставі Рішення Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель N 01/37рш (vr_37521-07) від 20.12.2007 )
3.3. Замовник при здійсненні закупівлі одного виду робіт на декількох об'єктах визначає предмет за купівлі в цілому по всіх об'єктах із зазначенням окремих частин предмета (лотів).
3.4. У разі коли предметом закупівлі є будівництво житла на земельних ділянках, що належать замовникам та виділених замовникам з цією метою місцевими органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування (власне будівництво), придбання житла в порядку пайової участі фінансування яких здійснюється за рахунок або з залученням державних коштів, такий предмет закупівлі відноситься до робіт та визначається відповідно до розділу 3 цього Порядку.

4. Очікувана вартість предмета закупівлі

4.1. Очікувана вартість предмета закупівлі визначається замовником самостійно.
4.2. Розпорядники державних коштів визначають очікувану вартість предмету закупівлі "роботи" виходячи з розміру капітальних видатків, передбачених кошторисом за відповідним кодом економічної класифікації (КЕКВ (v0604201-01) ) , або фінансовим планом на відповідний рік.
( Пункт 4.2 в редакції Рішення Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель N 01/37рш (vr_37521-07) від 20.12.2007 )
4.3. При визначенні очікуваної вартості закупівлі товарів або послуг приймається до уваги цінова кон'юнктура на відповідному ринку.

5. Придбання предмета закупівлі протягом року

5.1. За умови застосування процедури відкритих торгів зі зменшенням ціни, редукціону замовник має право здійснювати більше однієї закупівлі одного й того ж самого предмета закупівлі протягом року.
5.2. Замовник має право здійснювати більше ніж одну закупівлю одного й того ж самого предмета закупівлі за процедурою запиту цінових пропозицій, якщо загальна річна очікувана вартість предмета закупівлі не перевищує вартісної межі, зазначеної у частині першій статті 32 Закону (у пункті 2 частини шостої статті 2 Закону (1490-14) - для підприємств, що здійснюють закупівлі за рахунок інших держав них коштів), та визначена з урахуванням розділів 2, З та 4 цього Порядку.
5.3. Поділом предмета закупівлі з метою уникнення застосування процедур відкритих торгів із зменшенням ціни або редукціону вважається розбиття за гальної річної суми предмета закупівлі, визначеного відповідно до положень цього Порядку.
5.4. Укладання договорів без застосування процедур закупівель, передбачених Законом, на суму коштів, яка не перевищує 10 відсотків загальної очікуваної вартості предмета закупівлі згідно частини п'ятої статті 2 Закону (1490-14) можливо одноразово на період проведення процедури закупівлі за умови, якщо замовником повністю виконані вимоги ст. 4-1, 4-2, 8, 19, 32, щодо оприлюднення інформації про процедуру, яка проводиться.
( Розділ 5 доповнено пунктом 5.4 згідно з Рішенням Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель N 01/37рш (vr_37521-07) від 20.12.2007 )
5.5. Положення частини другої статті 34 Закону (1490-14) щодо продовження дії договору про закупівлю для проведення процедури закупівлі в наступному бюджетному періоді на суму коштів не більше 15 відсотків вартості договору, укладеного в попередній бюджетний період розповсюджується виключно на установи та організації, що повністю утримуються за рахунок бюджетних коштів та за умови, якщо термін дії договору не закінчився та замовником оприлюднено інформацію відповідно до вимог ст.ст. 4-1, 4-2, 8, 19, 32, про процедуру закупівлі, яка буде проводитись в наступному бюджетному періоді.
( Розділ 5 доповнено пунктом 5.5 згідно з Рішенням Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель N 01/37рш (vr_37521-07) від 20.12.2007 )